| W czym możemy pomóc? | Do kogo się skierować: |
| • rozliczenie faktur zakupowych • analizy finansowe kosztów • obsługa budżetów |
Asystentka ds. finansowych Maria Jacuk tel. 71 340 77 20 e-mail: maria.jacuk@pwr.edu.pl Budynek C-7, piętro 10, p. 1005 |
|
• rozliczenie faktur zakupowych |
Asystentka ds. finansowych Anna Gratka-Orzełek tel. 71 340 77 74 e-mail: anna.gratka-orzelek@pwr.edu.pl Budynek C-7, piętro 10, p. 1012 |
|
•zakupy aparatury i drobnego sprzętu w tym komputerowego |
Koordynator ds. zamówień publicznych, Specjalistka ds. aparatury i zamówień publicznych Iwona Puzyniak tel. 71 340 77 69 e-mail: iwona.puzyniak@pwr.edu.pl Budynek C-7, piętro 10, p. 1012 |
| •obsługra delegacji zagranicznych •studenckich •obsługa studenckich kół naukowych •Sekretarz RDNNMed oraz RW |
Specjalistka ds. obsługi kół studenckich i delegacji Natalia Warnicka tel. 71 340 77 17 e-mail: natalia.warnicka@pwr.edu.pl Budynek C-7, piętro 10, p. 1006 |
| •zakupy materiałów (w tym biurowych), mebli, odczynników, pieczątki i wizytówki •publikacje •usługi badawcze •ewidencja mebli |
Starsza Specjalistka ds. zakupów Anna Baranowska tel. 71 320 35 64 e-mail: anna.baranowska@pwr.edu.pl Budynek C-7, piętro 10, p. 1006 |
| •umowy o pracę i umowę cywilnoprawne •kadry i sprawy pracownicze •wynagrodzenia i benefity •szkolenia i rozwój •rekrutacja i konkursy na stanowiska akademickie |
Asystent ds. Kadr |